Zapraszamy do składania oferty dotyczącej najmu pomieszczeń przeznaczonych do prowadzenia punktu gastronomicznego dla potrzeb pracowników i funkcjonariuszy Straży Granicznej.
Wynajmujący
Komendant Główny Straży Granicznej z siedzibą w Warszawie, przy Al. Niepodległości 100 reprezentowany przez Zastępcę Komendanta Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego,
Położenie nieruchomości.
Warszawa, Al. Niepodległości 100.
Przeznaczenie i cel najmu
- prowadzenie punktu gastronomicznego i sprzedaży drobnych artykułów przemysłowych dla potrzeb pracowników i funkcjonariuszy Straży Granicznej.
- punkt gastronomiczny otwarty będzie nie krócej niż 6 godzin dziennie w dni robocze
- w godzinach pracy urzędu 8.15-16.15. Pracownicy Najemcy mogą przebywać w wynajmowanych pomieszczeniach 30 minut przed otwarciem i 60 minut po zamknięciu wynajmowanych pomieszczeń.
- Najemca będzie oferować szeroki i urozmaicony asortyment posiłków, zgodny
- z deklaracją (zapewnienie w codziennym menu co najmniej 2 rodzajów zup i 2 zestawów dań obiadowych).
- dostosowywanie w miarę możliwości asortymentu posiłków, adekwatnie do zaspokojenia potrzeb zgłaszanych przez pracowników i funkcjonariuszy Straży Granicznej.
Przedmiot najmu.
Lokal znajduje się w budynku będącym w trwałym zarządzie Komendy Głównej Straży Granicznej, usytuowanym w Warszawie przy Al. Niepodległości 100 (obok stacji Metra Racławicka).
Lokal o łącznej powierzchni 104,28 m² składa się z następujących pomieszczeń:
- sala konsumpcyjna,
- zaplecze,
- zmywalnia,
- korytarz,
- pomieszczenie techniczne z licznikami,
- WC,
- natrysk,
- korytarz przed WC,
- pomieszczenie socjalne, magazyn.
Lokal jest wyposażony w instalację: ciepłej i zimnej wody, kanalizacyjną, c.o. oraz elektryczną. Lokal posiada ograniczone warunki do przygotowywania potraw na miejscu.
Opis stanu technicznego lokalu określony zostanie w protokole przejęcia-przekazania (wzór w załączeniu).
Sprzęt gastronomiczny i AGD, stoliki i krzesła w sali konsumpcyjnej oraz inne wyposażenie niezbędne do prowadzenia bufetu (m.in. talerze, sztućce, serwisy kawowe szklanki, serwetki i inne) zapewnia Najemca we własnym zakresie.
Najemca jest zobowiązany do wyposażenia lokalu w niezbędny sprzęt do prowadzenia objętej Umową działalności na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i technologicznymi.
Zawarcie umowy najmu – na okres 5 lat. W budynku pracuje około 600 osób.
Opłaty.
Najemca ma obowiązek wpłaty kaucji z chwilą podpisania umowy w wysokości dwumiesięcznego czynszu na zabezpieczenie należności wynikających z umowy.
Oprócz czynszu najemca ma obowiązek do ponoszenia dodatkowych opłat za:
- zużytą energię elektryczną – według licznika po aktualnych stawkach ponoszonych przez Wynajmującego,
- zużytą ciepłą i zimną wodę oraz nieczystości płynne - według wskazań liczników ciepłej i zimnej wody po aktualnych stawkach ponoszonych przez Wynajmującego,
- ogrzewanie – proporcjonalnie do udziału wynajmowanej powierzchni w stosunku do całkowitej powierzchni obiektu według aktualnych opłat ponoszonych przez Wynajmującego,
- podatek od nieruchomości – proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni, po aktualnych cenach ponoszonych przez Wynajmującego,
- gospodarowanie odpadami komunalnymi – według pisemnej deklaracji
- dot. ilości i częstotliwości wywozu odpadów komunalnych segregowanych złożonej do Wynajmującego po aktualnych cenach ponoszonych przez Wynajmującego.
Dokumenty wymagane przy zawieraniu umowy najmu:
- dokumenty identyfikujące podmiot składający ofertę wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą złożenia oferty (zaświadczenie o wpisie
- do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS) - jeżeli podmiot składający ofertę prowadzi działalność gospodarczą lub jest osobą prawną,
- pełnomocnictwo udzielone w formie pisemnej w przypadku, gdy umowa
- ma być zawierana przez pełnomocnika,
- oświadczenie o sytuacji finansowej pozwalającej realizować zobowiązania wynikające z umowy najmu,
- zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami,
- pisemną informację o niekaralności najemcy/osób reprezentujących najemcę
- z Krajowego Rejestru Karnego,
- pisemne oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem faktycznym
- i prawnym nieruchomości,
- pisemne oświadczenie, że oferent zapoznał się z klauzulą informacyjną RODO.
KONTAKT:
Pytania i zgłoszenia udziału w wizji lokalnej proszę kierować do niżej uprawnionych osób od poniedziałku do piątku 8.00 – 14.00:
Pan Robert STAŃCZAK, tel. 22 500 33 93,
e-mail: robert.stanczak@strazgraniczna.pl
Pani Magdalena Kowalczyk, tel. 22 500 32 04, 22 500 30 82
e-mail: magdalena.kowalczyk@strazgraniczna.pl
Pani Agata Potocka, tel. 22 500 31 48,
e-mail: agata.potocka@strazgraniczna.pl
Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie do dnia 28 stycznia 2019 r. do godz. 11:00 w siedzibie Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. 17 Stycznia 23, 02-148 Warszawa.
Koperta powinna zawierać nazwę i dokładny adres Oferenta, telefon kontaktowy oraz dopisek: „Oferta na najem lokalu przeznaczonego na prowadzenie bufetu”.
Termin związania Ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania Ofert.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i sporządzeniem oferty ponosi Oferent.